Mltmsmh 20'lik dişini şimdi çektirme. Yarıp alıyorlar ki bence almazlar gebesin çünkü. Ayrıca kesinlikle kendi dişini kurtarılabilecek durumdaysa çektirme. Hastaneye git, doktorunla danışarak ağrı kesici ve antibiyotik kullan. Benim 28 haftam. Şu an dişim çok ağrıyor, sabaha dek uyutmadı beni. Enfeksiyon varsa bebeğe zararı oluyormuş. Hemen diş doktoruna görünmelisin. Bana antibiyotik verdiler. Ağrı için de çok dayanamazsam parol içiyorum.