ozlemiracc Dün doktorum bebeğin aşağıda olduğunu ve kanala girdiğini söyledi açılmam yok rahim ağzı uzunluğuda gayet iyi ama sancıları tetikleyebilir erken doğuma yol açabilir bol bol dinlen dedi daha önce bunu yaşayan varmı çok panik oldum?
Strongirl_ ozlemiracc bende 3 gündür o sekildeyim. Aynı zamanda nst de sancım çıktı ve 2cm acilmam var sürekli ayaklarımı havaya kaldırıp uzanıyorum kasilmam da var. Şimdilik beklemedeyiz. 35+3 deyim
Merve-metin ozlemiracc bebeğim 26.haftada doğum kanalına girmişti çalıştığım için full hareket halindeydim bebeğim 37+0da doğdu
Strongirl_ ozlemiracc günlük hareketlilik dışında extra bir kosusturmam olmadı. Aksine öğlenleri uyurum dinlenirim fazla yormam kendimi. Bende anlamadım niye böyle oldu. Doktorum diğer doğumların sordu çocuklarımın biri 40+5 de doğdu diğer de tam40 da. Doktorum bu 40 i beklemez 37 yi görsek Yarabbi Şükür deriz dedi. 2 doz ciğer geliştirici vurduk. Arada bir kasılmaları batmalari hissediyorum. Çarşamba tekrar gideceğim.
ozlemiracc Aysenurkeser 3 gündür kızım hareket ettiğinde rahim içinde sızlanma oluyordu baskıdan alt kıyafetlerimi giyemiyordum
Aysenurkeser ozlemiracc benimki daha girmedi o zaman Sezaryan olmaktan korkuyorum da kafası 38 hafta ile uyumlu endişelendim o yüzden
sltz 30 haftalıkken girdi benim de. Hareketlerim vs çok zorlaştı ama calışıyordum bırakıp dinlenmeye çekildim. 38 haftalık oluyoruz yarın. Endişe etmeyin ama gezinmeyin de çok 😌
Strongirl_ anonim51 ben doktoruma sordum olurda bugün yarın erken dogurursam bebek bu kilo ile kuvezde kalır mı diye sordum. Bana bebeğin kuvezde kalmasını kilosu değil desteksiz solunum yapıp yapmaması belirler dedi 🌸 inşallah vaktinde gelir bebislerimiz.