gokkknur Haftadayım doktor plesantanın rahime yakın olduğunu söyledi kasığımda baskı var ve bebeğim için endişeleniyorum 😔 Bu durumu yaşayan var mı acaba
bersuu gokkknur bende de var aynı durum aşağıda ve biraz yakın , yukarı çıkması gerekiyor dedi 27. Hafta da şuan 29 olduk 2 hafta somra gidicem kontrole . Normal doğuma engel mi aşağıda olması yakın olması bilmiyorum ama tedirgin ediyor beni size herhangi birşey dedi mi dr
melisasak35 gokkknur benimde aynı anlattığın gibiydi sürekli kontrole gitim bi sorun olmadı sorun yaratmıyor merak etme
senemtolga gokkknur bir kac gun once bende ayni durumu yasadigimi öğrendim. Perinatolojiye yonlendirildim. Doktor gösterdi bana 4 5 parmak kadar mesafe kalmis kapatmaya henuz sikinti yok plasenta da kanama vs yok sorun teskil etmez dedi. Sen zaten sezaryenlisin bir tek sorun normal yapamazsin derdim. Ama oda yok zaten dedi. Ici. Rahatladi şükür inşallah başka sorunda olmaz. Ama yururken cok zorlaniyorum ondan kaynaklimi bilmiyorum eski sezaryen kisimlarina falan agri giriyor. Yurumek zor geliyor sadece onun haricinde birsey yok.
gokkknur bersuu 1,2 haftaya yukarı çıkmasını bekliyoruz ama çıkmazsa riskli gebelik olarak perinatolojiye yönlendireceklermiş takipte olacakmışım. Progestan ilaç verdi
gzmturan Banada 15 te tamamen rahim ağzını kapatıyor gibi duruyor dedi 26 da gittim hala yakındı 30 da uzaklaştı
kayrosmom Bende de doğum kanalını kapatmaya yakın dedi 30. Haftamdayım şuan arkada çıkıyor dedi normal doğuma engel olmaz dedi
bersuu esmahatun bugün kontrolümüz vardi çok şükür sıkıntı yok yukarı çıkmış plasenta arka duvarda bebiş de baş geliş 😮💨🤲🏻🤲🏻
ilayilayda bersuu benim de plasentam aşağıda kanamam oluyor çok şükür bebeğim iyi 1 aydır yatıyorum sadece tualete kalkıyorum doktorum 20. Haftaya kadar çıkabilir dedi siz bişey yaptınız mı kendiliğinden mi çıktı , yattınız mı yani kanamanız falan oluyor muydu
bersuu ilayilayda hayır çok şükür hiç kanamam ağrım vs yoktu . 4 yaşında da 1 oğlum var haliyle gün içinde sürekli ayakta oluyordum ama 1 ay dikkat etmeye çalıştım biraz iş yaptım yarım saat 20 dk uzandm akşamları tv izlerken sürekli uzanarak izledim bazen yere yatıp ayaklarımı yukarı doğru kaldırdım ve çıkmış
gvnrzz gokkknur benim de plesanta asagıda dedi bugun. 1 ay sonra gel dedi yüksek ihtimalle cıkmıs olur yukarı cıkmayacak gibi durmuyo dedi. 16 haftalıgım merak ettim durumunuzu