hanifeali sibel9734 bende böyle çok silik bir çizgi ile öğrendim artımed marka ile inşallah kandada güzel sonuçlar alırsınız
eliz2026 sibel9734 canım benim gecikmedi reg 2 gün var daha bende test yaptım silik çizgi çıktı umarımm vardırr hayırlı haberler alırız inşallah kan verdin mii canım
zuloss Hayırlı olsun gebesiniz büyük ihtimalle yeni sağlık ocağında betanıza baktırın 10000 üstü olduğunda kadın doğuma gidin bu arada folik asit kullanın
sibel9734 Hayır kan vermedim sizin içinde hayırlısı olur inşallah, benimde regle 3 gün kala çok silik bir çizgi çıkmıştı gitgide koyulaştı