Mege_Adanisa İnanir misiniz bilmiyorum ama bence bununda etkisi oldu;
Sabah ezani vakti kalktım,2 rekat namaz kıldım. Sonra kesi yerine, karnıma,spinal iğnenin yapıldığı yere elime gezdirerek birsürü İnşirah süresi okudum. Tabi bunu inanarak yaptım.
İlkinde ödemden dolayı 8 defa uyuşmayan,8 kez spinal iğne yapılan bana ,tek seferde spinal uyusturdu( yine aşırı ödemliydim)
Kuş gibiydim ağrı sancı minimumdu..
Eğer inanıyorsanız yapmanızı tavsiye ederim