Belim tutulduğu için kas gevşetici iğneler ve ilaçlar kullandım 1 hafta boyunca🙁 kullanmadan önce hcgme baktırdım özellikle negatif çıktı bende kullandım. Şimdi 6. Haftadayım ama kafam çok takıldı böyle bir şey yaşayan var mı ? Ya da çevresinde olan🙁