Kubravci İki üç gündür sırtımda ve sırtımdan kaşığıma doğru akan adet sancısı gibi agrım var sağ tarafımda sadece sol tarafım agrımıyor 29 +3 haftalık hamileyim ama tüm gün sürüyor bu agrı ve 5-10 dk da bir oluyor Doğum sancısı mı bu nedir bu durum anlayamadım doktora gitmelimiyim acaba ? İlk gebeliğim
Nebahathumeyra Doğum sancısı genelde ya belden geliyor ya da kasıktan senşn ki pek öyle görünmüyor. Ama danışabileceği doktorun varsa sor tabi. Doğum olmasa da sırttan geldiği için üşütmüş falan olabilirsin
Kubravci Nebahathumeyra bilmiyorum . Sırtımda sürekli agrı kaşıklarıma da vuruyor ama en çok agrı sırtımda hissediyorum