Rose_07 Ekin Ege 🩵 26 haftalığız ama halen kafamda soru işaretleri var. İsimli hastane çıkışı ve puset örtüsü yaptıracağım ama sonradan pişman olur muyum bilemedim? Sizce nasıl?
aselinannesi38_ Rose_07 benimde oğlumun ismi Ege olacak inşallah sağlıkla gelsinler Ekin Ege de uyumlu olmus
4bebe Eger daha tam ıcınıze sınmedıyse bekleyın bıraz daha gun ıcınde sureklı soyleyın kulagınız alısıncada soru ısaret kalacagını sammıyorum ona gore daha net karar verırsınız
Rose_07 4bebe Aslında isme ev halkı alıştı kızım ve ailem Ekin Ege diye bahsetmeye başladı bile. Ama birşey var sinmeyen. Belkide eşimin yorumsuz kalması bilmiyorum. O Alparslan Aslan Ertürk gibi isimler buldu ben begenmeyince sustu başka önermedi. Ekin’e de sadece güzel dedi.
Rose_07 aselinannesi38_ Kızım da Deniz. O yüzden Ege ile uyumlu olurlar diye düşündüm. Sağlıkla kavusalım inşallah 🙏🏻
4bebe Rose_07 eşinize baska ısımlermı arasak dıye agzını bı yoklayın eger oda benımsedıyse ekin ismini yok kalsın der ama bakalım derse ıkınızın ıcıne sınen baska ısımlerde arastıranılırsınız daha cok var ısımde ıcınıze sıner hastane cıkıslarıda yapılır
Nur482482 Ekin de Ege de ayrı ayrı güzel isimler ama bence birlikte olmamış çünkü ulama olan kelimeler uyumsuz duruyorlar. Yani söylerken Eki Nege oluyor.
Nur482482 Rose_07 Yani hoş durmadığını düşünüyorum ben açıkçası, isim net olmuyor anlaşılması zor oluyor vs EKİ NEGE EKİ NEGE gibi yani. Elbette siz bilirsiniz sadece dilbilgisi yönünden kendi fikrimi beyan ettim☺️ güle güle büyütün 🩵🧿
Rose_07 oguzkaann Öyle olacak gibi bu kararsızlıkla :) Bu zamana kadar da isim beğenmişliğim yok çok zor beğeniyorum. Birde Tuna ismi aklımı karıştırıyor. Ekin Tuna mı olsa acaba dedim. Off çok zor gerçekten
kalbiminpariltisi Rose_07 sadece ege daha iyi. Ekin Ege hiç uyumlu olmamış açıkçası söylenişi de kulağa hoş gelmiyor
eslem2121 Rose_07 içine sinmişse cnm güzel fikrimi söylemek gerekirse ulama oluyor ve birmiş gibi okunuyor ikisi ayrı ayrı daha güzel bence bu benim fikrim tabi 🙏