istkizannesi Çocuk doğacak daha ismi belli değil kızlar. Yardımcı olun ne olur. Ela,İpek,Nefes,Nehir,Irmak,Defne,Gülce. Ela ya da Nefes olursa birlikte kullanmayı düşünebilirim ama diğerleri tek isim olacak. Hiçbiri tam anlamıyla sinmiyor içime😔
Fatmakrt istkizannesi sağol canımm tercihlerinde güzel bence hepsi de hangisini koyarsan koy güzel olacaktır 🥰
Mehtapsato istkizannesi nefes guzel bunlardan seciceksen eger ayriyetten isim istersen de canim (öykü,masal,kumsal,gunes,esila) benim kizimin ismin öykü
istkizannesi Mehtapsato ah canım Nefes’e benim de içim gidiyor da eşim pek sıcak bakmıyor ilerde cinsel manada dalga geçilir mi acaba diye:(