emosduygos Kızlar yarın adet günüm ama bugün baya bir sıvı aldıktan sonra seyrelmis idrarla lh testi de yaptım innovita 10.dakikasi kötülüğü giderek artıyor normal mi 
emosduygos Hiç bu testten yapmamıştım innovita ovulasyon testi adete yakın böyle çıkarır mı sıvı alimida varken kızlar
Bsrb Umutlandırmak gibi olmasın tabi ama ben 4-5 kez denemiştim son günler silikti o sonuncuda 3 gün takip ettim sürekli koyuydu gebeymişim meğerse Ama sağlıkçılar hormon dalgalanması oluyor bu lh pikine gebelik var anlamına gelmez diyor
emosduygos  bu da testin 17. Dakikası normal mi adete yakınken bu koyuluk innovita ovulasyon hiç yapmadığım için soruyorum
Mavimsimavi emosduygos Gebesiniz hayırlı olsun diyelim öncelikle testleriniz zaten silik çıkmış henüz daha çok yeni olduğu için ki gecikmenizde olmadığından öyle çıkmıştır. Adetiniz geçsin direkt kan verin
emosduygos eslem2121 hayır ben 3 gün önce 4 tane awox yaptım çok silik çıktı innovita yaptım oda silik bugün de ovulasyon la bakaym dedim test kalmadı elimde ovulasyon testide böyle çıktı şuan çok daha koyu normal mi adete yakın bu koyuluk
isimsizzz1 Abla gebesin işte niye psikolojik gibi sürekli test yapıyosun apaçık çıkmış testlerde durduk yere strese sokuyosun kendini