Kızlar merhaba, daha öncede yazmıştım bebeğimi 17. Haftada anomaliler sebebiyle kaybettim. Bebek doğunca normalde plesentasına test yapılacaktı fakat hastane çalışanı plesentayı koyulmaması gereken bi sıvının içine koyduğu için bebeğime test yapılamadı. Bebeğim tüp bebekle olmuştu. Benim fazla embriyom gelişmiyor sadece 1 tane embriyo kaldı ona da genetik test yapılırsa canlılığını kaybedebilir diye önermediler. Eşime ve bana genetik test yapılması daha uygun olur dediler. Genetik test yaptıran arkadaşlar süreç nasıl ilerliyor anlatabilir mi