sukranserinkaya Anneler merhaba 🌸 Ben salı günü 6 haftalıkken kalp atışını duyamadım ve kahverengi lekelenmelerim devam ediyor ve belirtilerim çok azaldı sizce normal mi yaşayan var mı
ebrudefnee sukranserinkaya 6. Haftada kalp atışı duyulamaya bilir erken ben ilk gebeliğimde 7-8 hafta arasında duydum bunda da ilk 5+6 da gittim kese göründü sonra 8+3 de gittim hem randevu bulamadım hemde kesinleşsin diye bekledim o zaman duydum yani 1-2 hafta daha bekleyin kalp atışı için ama kanama için doktora gidin kanama olduğunda
mom_life sukranserinkaya 6+1 gün hamileyim Aynı durum bende de var yerleşme kanaması olabilir Doktorum progestan 200 mg fitil sabah akşam kullanmamı önerdi doktorunuz ile iletişim kuranız sağlıklı olur ☺️
bsrelif Erken döllenme olmuş olabilir canım, bir hafta daha bekleyip öyle tekrar gidin. Kanama olursa tehlikeli
sukranserinkaya ebrudefnee teşekkür ederim salı günü gittiğimde aktif kanamamım olmadığını doktor demişti
mom_life busaygun Önceki haftalarda yoktu 6 haftaya gelince başladı Kişiye göre değişiyor pempe kahve rengi lekelenme daha önceside olabilir yerleşme kanaması olabilir fitil sonrası kanamam kesildi ☺️
busaygun mom_life benim olmadı ama olursa telaşlanmalı mıyım yoksa normal mi diye merak ettim normal demek ki