Hanımlar bugün kontrolüm vardı 30+5 haftalık gebeyim doktor sıkıntı yok her şey yolunda dedi çok şükür ama ikinci kez perinatologa gönderdi detaylıya gittiğim doktora 32 haftalıkken yeniden bakmak ister dedi tekrardan görmek ister işleyişi böyle dedi 20 haftalıkken gitmiştim detaylı ultrasona şu an her şey yolunda demişti perinatolog
takipli olduğum doktorda bugün sıkıntı yok dedi ilk gebeliğim Nöral tüp defekti kaynaklı kaybetmiştim acaba o yüzden mi gönderiyor ikinci kere doktora 3 kere sordum keyfi yerinde bebeğimizin sıkıntı yok dedi ama ilk gebeliğimde olumsuzluk yaşadığım için panik oldum