ozoz_ Kızlar selam, haftaya geldim herşeyi kullandım geçmedi. Kültür de üreme yok. Ama lokosit yüksek. Bebekte bi geriliğe sebep olur mu? Bazı doktorlar normal diyor ama ben korkuyorum
bebisleben ozoz_ bende de uzun zamandır vardı tahmin ediyordum üç gün önce idrar verdim aşırı iltihap var dedi antibiyotikle fitil verdi bitince geçer tekrarlamaz inşallah 🤦♀️
Nazanemre 4 aydır bende idrarda enfejsiyonum var antibiyotik yazıyor fitil yazıyor geçiyor sonra yine başlıyor kurtulamadim yani 37 haftaligim doktor da pes etti artık doğumdan sonra kendi gecicek demek dedi
ozoz_ Nazanemre Cok zararı var mı acaba ya korkuyorum hep tekrarlıyo valla bıktım. Bir ton sey kullandım
Nazanemre ozoz_ canım bana kasık ağrısı yapıyordu bı de erken zamanlarda sanırım erken doğuma falan sebep oluyor ama yine de yanlış bilgi vermek istemem
Ziyangillerrr_ @ozoz_ Doktorum bana vermişti gerçekten ne zaman içsem böyle bi huzursuzluk yapıyordu ilaç bende 10 dakika içinde de kusturuyordu 5-6 kere içip bıraktımm🥹