Kızlar bebeğim başından beri çok hareketli normalde son haftalarda yerleri daralır çok hareketli olmaz derler ama benim bebiş hiç durmuyor ve hareketleri çok canımı acıtıyor özellikle rahimde batma baskı hissi oluyor bazen dua ediyorum uykuya geçsin diye öyle ki canım acıyor hareketlerinde sizlerinde öyle mi? Altta ki bassi hissi çok kötü bı duygu iğne batması ve rahimde. Bişey çıkacak gibi hissi çok rahatsız edici can yakici