Kızlar lütfen bana akıl verin iki gün önce kanamam başladı doktor kesen var dediği ilaç vermedi bana bir devlet hastanesine gittim diğeri de üniversiteye gittim üniversitede serum verdiler cuma günü kontrole gel dediler kanim da böyle koyu yoğun bir şekilde ama sancılarım hiç yok ağrım yok benim parça da gelmiyor bu nasıl bir şey normal mi bilmiyorum bazıları normal diyor eski kan da olabilir diyorlar