cheerfulmomy Bu model bir şey kullanışlı mi acaba daha önce deneyimi olan var mi normal sütyenle emzirmek zor oluyor ilk gebeliğimde tecrübe ettim bu tarz bir sey buldum kullanışlı olur mu ? Kulandığınız veya aldığınız varsa görsel ekler misiniz
Elzem123 cheerfulmomy ben geçen trendyoldan markası modalady 3’lü emzire sütyeni aldım fiyatı da çok uygun çok yumuşak kaliteli güzel ama daha hiç takmadım pazartesi nasipse doğum yapıp kullanmaya başlayacağım. Duruşu nasıl o zaman göreceğim ama zaten ilk zamanlar balensiz böyle rahat takmak güzel sonra zamanla normale geçeriz.
Asli55 cheerfulmomy ben evde emzirme sütyeni, dışarda kaplı emzirme atleti kullanıyorum çok rahat oluyor
zuloss cheerfulmomy normal sütyen çok rahatsız ediyor ilk başlarda sütünde fazla olduğu için bide çıkarıp emzirmesi de zor emzirme sütyeni yada atleti ben ikisini de almıştım çok memnun kalmıştım bir süre sonra rahatlayınca göğüsler tekrar normal sütyene geçersiniz
cheerfulmomy Elzem123 onları da gördüm ama göğüs ucu beli ediyor birde toparlamıyor göğüs o yüzden tercih etmeyi düşünmüyorum
Elzem123 cheerfulmomy evet orası öyle ben evde takmak için aldım ama daha önce de diğer kızımda ucuna göğüs ucu yapışkanı koyuyordum hiç belli olmuyordu. Penyelerde her türlü göğüs ucu çıkıyor.