Melodike
Merhaba,
Benim verdiğim laboratuvarda referans değerleri 0.2den büyükler pozitif sayılıyordu
Ama yine de 5in altı gebelik değil diye ben de önemsemedim.
Bir de adete yakın dönemlerde de beta hcgmiz yükseliyormuş minimal bir şekilde
Bence şans var ama çok da umutlandırmak istemem ama tabiki ihtimal var inşallah gönlünüzce olur 💌💟