Merhabalar ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Son bir kaç gündür aşırı sıkışık hissedip koşa koşa tuvalete gidiyorum ama bir bakıyorum aslında çıkan idrar çok az miktarda oluyor ve her idrarımı yaptıktan sonra vajinaya doğru yukarıdan tekme hissediyorum çok belirgin şekilde ve her tuvalette oluyor bu durum. Dün muayenem vardı başı aşağıda dedi doktor bunu başıyla mı yapıyor yoksa kanala girmeye mi çalışıyor anlamadım ama sizce bu bir doğum belirtisi olabilir mi dün nst de düzensiz sancılarım çıktı doktor sıkıntı yok dedi gönderdi bende zaten bişey hissetmiyorum ağrı sancı vs ama son günlerde akıntım da artmaya başladı bunlar üst üste gelince acaba mı dedim bugün benim doğum günüm doğum günümde doğurucam vs diye çok espirisi geçmişti tabiki vaktinde gelsin ama sizce doğum yakın mı tecrübelerinize ihtiyacım var ❤️🌸