benimbebegimm 5+1 de lekelenmem olmuştu koyu pembe gibi. Doktora gittiğimde sorun görmediğini söyledi progestan fitil verdi. Kullandım düzenli bida olmamıştı hiç leke. Bugün 6+3 de tekrar aynı renk lekelenme oldu. Doktoru aradım akşam üstü gideceğim ama çok korkuyorum normal mi sizce? Bebeğime bir şey olduysa diye ağlıyorum çok üzgünüm yaşayanlar var mı bu lekelenmeleri
myangelson benimbebegimm şimdiki leke nasıl? Miktarı çok mu? Yani kahverengiye dönük olsa eski kan dicem de pembe gibi diyorsun inşallah önemli bir durum değildir sen stres olmamaya çalış
gyuiioo benimbebegimm bende yaşadım dinlenmen lazım bol bol birşey olmamıştır Allah’ın izniyle gebeliğin başlarında olabiliyor bebek tutunmaya çalışıyor progestani halen kullanıyorum sanırım doğuma kadarda kullanacam
benimbebegimm myangelson aynı ilk lekelenmenin renginde. Gül kurusu rengi :( o zaman gittiğimde doktor sorun yok demişti inşallah yine öyle der çok korkuyorum
benimbebegimm gyuiioo progestan fitil günde 1 kullanıyorum acaba az mı geldi bilmiyorum bu aralar çok yoruldum ayakta kaldım belki de ondandır inşallah bebeğim iyidir 😥😥
myangelson benimbebegimm inşallah öyledir yine korkma sen içini ferah tut Allah’ın izniyle birşey olmaz. İdrar yolu enfeksiyonu falan varsa o bile yapar lekelenme
tolgaycann_ Yerleşme kanaması olabilir panik yapıp strese girmeyin. Ayaklarınızı düz uzatın yatın gidene kadar, ben 16 haftalıkken kanama alanıyla karşılaştım ve hastane de yattım çok şükür 30+2 deyiz. Korkunu endişeni anlıyorum bolca dua 🤎
gyuiioo benimbebegimm ben sabah akşam kullanıyorum canim yoruldugun içinde olabilir benimde senin haftanda pembe kanama şeklinde geldi doktorum kesinlikle sadece tuvalete gitmem icin kalkmami söyledi onun haricinde ben hep yatakdaydim canim dikkat et Allah’ın izniyle birşey olmaz doktora gittiğinde de haberdar et bizi
damla6565 benimbebegimm doktora söyle dozu az geliyor olabilir günde 2 defa kullan bence progestani bende günde 2 kez kullanıyorum