jalepone Haklısınız, ilk gebeliğimde 64 kilo ile hamile kaldım, 30 kilo alarak doğuma gittim. Kendim yönetemedim o süreci, yedim de yedim. Ama sonra veremedim 🥲 ikinci ve üçüncüde artık 80li kilolarla hamilelik olunca ilk haftalarda direkt diyetisyene başladım. Diğer türlü 100ün üstüne çıkacağım belli ki, aşırı moral bozucu 🥲 kendi irademle vermiş değilim zaten, amacım mümkün olduğu kadar almamak. 2.gebeliğim 25 hafta sürmüştü, 3 kilo kadar almıştım onda, bakalım bunda ne kadar alacağım. Sağlık sebepli kontrollü gitmek zorundayım. İki sezaryen arası çok az oluyor, iç yaralarım açılmasın, bebek için risk oluşturmasın istiyorum. 🥹