Benimde 8 gün gecikti . Kasıklarıma şiddetli bir ağrı giriyor bir anda . Ara ara başım dönüyor . Herhangi bir kanama ya da kusmam yok. Dün doktor muayenede kese göremedi . Rahmin çok kalınlaşmış dedi. Kan verdim . Sonuç çıkınca kesin gel dedi . Eğer çok yüksek sonuç çıkarsa dış gebelik olabilir dedi ama senin çıkmamış .