Arkadaslar Merhaba! Doğum yapalı 27 gün oldu. Hamileykende makat catlagı ve basur sorunu yasıyordum. Zorlanırdım hep. 2 gündür fitil ile çıktım afedersiniz sanki cam var o kısımda yaparken agrıyor. Boyle bi durumla karşılaşan oldu mu neler yapabilirim evde doktora gidene kadar