tatliheyacan Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor suyu fazla biraz dedi. 32+2deyiz 1900 kilosu. Suyu fazla olursa sorun olur mu? Başına gelen var mı?
Kitappsever_1 tatliheyacan 26 dan beri suyu fazla canım şeker yüklemesi yaptırdım sıkıntı olmadı 4 doktor suyu fazla dedi ama riskli olduğunu söylemediler
tatliheyacan Kitappsever_1 bende yaptırmıştım sorun çıkmamıştı 3hafta önce yoktu şimdi dediler banada
azlp tatliheyacan evet benimde şeker yüklemesi temiz çıkmıştı ama suyum hafif fazlaydı baya azalttım sonra düzeldi