yenianne_adayl Merhaba kuzenim düşük yaptı kürtaj yaptırmamış parça kalmış kendi gitmemiş düşüğü evde yapmış 8 ay sonra hamile sanip kendini doktora gdiiyor parça varmış meğerse sizce cocuğu hemen olurmu tekrar
defnoloj yenianne_adayl neden kontrole gitmemiş ki parça kalma durumu çok sık oluyo. Kontrole gitmesi gerekirdi. Hamile kalması konusunda bilgim yok
Eda42_ yenianne_adayl Hamilelikte yapilan düşük ne olursa olsun kontrol gidilmesi lazım parça kalması iyi birşey değil ama hamilelik hemen olur olmaz bilemeyiz Rabbim nasip etsin inşallah
burcuo yenianne_adayl Çok üzüldüm ama keşke cahil insanları dinlemek yerine doktora gitseydi. Onu temizletmesi gerekir muhtemelen. Onun kalması zararlı diye biliyorum. Sonrasında ne kadar süre beklemek gerekir fikrim yok, doktora görünsün muhakkak.
yenianne_adayl burcuo 17 yasindaydi erken evlendi cahildi baskalarina uymus ilacla parcayi dusurcekmis olmazsa doktorlar dusurucekmis
burcuo yenianne_adayl çok geçmiş olsun, inşallah kolayca atlatır. Tabi herkes profesör gibi yorum yapıyor, o da bilememiştir, ne yapsın. Allah yardımcısı olsun inşallah