Kızlar iki gün önce bu değerin pozitif çıktı sonra doktor ileri tetkik istedi daha bir hafta sonra çıkacak ama içim hiç rahat değil moralim aşırı bozuk hamileliğimin ilk üç ayındayım bu virüsü yeni aldıysam bebekte SORUNLAR olabileceği yazıyor her yerde moralim aşırı bozuk sonuç çıkana kadar kafamda bir sürü senaryolar kuruyorum böyle bir şey başına gelip sorun yaşamayan ya da sorun yaşayan var mı 1.28 değerim advite testi verdim önceden mi geçirdim sonradan mı geçirdim diye sonuç bekliyorum doktorun bazen yalancı pozitif çıkabiliyor dedi inşallah öyledir sonuç çıkana kadar içim içimi yiyor o kadar moralim bozuk ki