tgbcll merhaba arkadaşlar 40 yaşıdayım iki döngüm bir miktar düzensiz olduğu için hormon testi yaptı doktorum fsh 17 e2 22 çıkmış diğerleri normal amh yapılmadı.hemen menopoza girlir mi bu sonuçlarla?