Malesef aynısını yaşıyorum hamileliliğin ilk yarısı hep düşük tansiyon haliyle halsizlik göz kararması bulantı vs şimdide ya düşüyor ya cıkıyor 130-140 felan nabzımda aynı şekilde 130a kadar cıkıyor ve böyle olunca yine carpıntı, bulantı halsizlik nefes darlığı vs oluyor.. 30. Haftamdayım bakalım az kaldı dayanıcaz artık
Diğer iki gebeliğimdede yaşamışdım bunları kilom yüksek ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum bilmiyorum