erkekannesi1_ Rica ederim. Evet daha başları oluyor zaten, bele vuran ağrılarınız varsa gidebilirsiniz, o aşamada açılma büyüyor oluyor. Benim 3 cm olmuştu henüz ağrım yoktu mesela. O saatten sonra artıyormuş ama sanırım. Normal doğum tecrübem olmadığı için sonrasını bilemiyorum 😊 kolaylıkla doğsun inşallah 🙏🏻