annesioo Tabii, bir yerde biz veriyoruz ama bebek alıyor haliyle. Bakalım, saatleri şaşırtmadan, porsiyonları abartmadan yiyince çok da aşırı gitmeyiz bence. Ben zaten o kadar sınırlı şey yiyebiliyorum ki, her şey şişkinlik yapıyor. Süt ürünleri, baklagiller, lahana brokoli karnabahar türü sebzeler vs. Sadece yeşillik, et türleri ve tarhana, domates, tavuk suyu çorbası düzeninde gidip geliyorum. Tahin ekmeği veya çiğ karabuğday lavaşı yapıyorum onlar dokunmuyor. Diğer türlü yesem de yediğime pişman oluyorum. İstemsizce uzak duruyorum artık.