kubra5441 İdrar tahlili vermiştim idrarda enfeksiyon çıktı doktor idrar kültürü verdirdi onda da bakteri üredi yazıyor henüz doktora gidemedim muhtemelen yarın gideceğim başına böyle bişey gelen var mı tedavisi nedir ne yapmak lazım
Elisa0110 kubra5441 bende de enfeksiyon çıktı toz bi ilaç verdi bi defa su da eritip akşam yatmadan önce içmek için. Sizin lökosit değeri kaç çıktı
rege0119 kubra5441 bakteri varsa antibiyotik tedavisi şart . İlk gebeliğimde sürekli enfeksiyon okuyordum gebelikte daha sık görülüyormuş . Toz şeklinde antibiyotik veriliyor suya karıştırıp içiyorsun .
esrayde Elisa0110 merhaba bende de enfeksiyon çıktı +2 yazıyor lokösit değerinde henüz gitmedim sizin kaç değeriniz
Elisa0110 kubra5441 sizin ki yüksekmiş antibiyotik verirler büyük ihtimalle. Geçmiş olsun bol su için ben öyle yapıyorum
karayelll Benimde idrarda bakteri çıkmıştı ilaç verdi kullandım üstünden biraz zaman geçti tekrar tahlil verdim yine bakteri var bilmiyorum bı sonraki kontrole kadar beklicem bol su içipilcedeyim randevular kapalı cunku
kubra5441 karayelll ilaç ne vermişti size doktor bana sadece sulandırmak için toz verdi o ds bi kere yapılıp içiliyor