Merhabalar 19+3 de bebeğimi normal doğum suni sancı ile kaybettimsuyu bitmişti.Doğumdan sonra uyutup içimi temizlediler 10 gün sonra kontrole gittim parça var dediler kan pıhtısı ilaç verdiler vajinadan ama düşmedi diğer gün uyutup temizlediler tekrar 20 gün sonra kontrole gel dediler ama dil altı ve günde üç defa kullanacağım Metiler draje hapı verdiler bende yeni kürtaj oldum temizlediniz neden bu hapları kullanıyorum dedim iyice temizlensin dediler ama bence yine kan pıhtısı var bu döngü sürekli devam ediyor bebeğimi kaybettiğime mi üzüleyim sürekli kürtaj olmaya mı böle bir durum yaşayan var mı rahim kasılıp pıhtıları Dişarı atmıyor