nazarsalcan Herkese Merhaba 25+2 haftalık hamileyim anlamı güzel isim onerileriniz varmı kızım olucak eşimle çok kararsız kaldık benim beğendiğim isimleri eşim begenmiyo esimin begendiklerinide ben beğenmiyorum siz neler koydunuz bebislerinizin ismini 🙂
sirius8 nazarsalcan benimde kızım olacak 🥰 beğendiğim kız isimleri - defne , alya , ela , miray, Umay , ada , Asya , Eylül , Melis
yesimd31 nazarsalcan benim kızımın isimleri ve beğendiğim isimler şunlar önce kızlarımın isimlerini yazayım Gamzesu Hazal Nazlı Elisa Beğendiklerim Asel lina Alyamira Belinay Ela Rumeysa Açelya Yaren Irmak Sedef Büşra Tuğba Parla
busrasya2334 nazarsalcan bizde 20 haftalığız 2. Kızımız nasipse 🙏🏻 İlk kızım Asya İkinci Arven koyacağız bizde bu sabah artık tamam Arven olacak dedik noktaladık 💕☘️
nazarsalcan Sedef21 yaa çok güzel sağlıkla gelsin gökçe ismini bende çok beğeniyorum ama akrabalarimizda var diye koyamiyorum
Sedef21 nazarsalcan amin inşAllah 😍 evet aynı isimler olunca koymak istemiyor insan bende çevremizde yok diye bu ismi istedim 🌸
sari_papatyam nazarsalcan benim ilk kızım Sare ikinciyi bilge koyucam, beğendiğim isim listem şöyleydi miray Neva Sena Serra bahar
melisasak35 nazarsalcan bende masal arya istiyorum ama cinsiyeti henüz bilmiyorum 2 oğlum var ve hamileyim inşallah allahım bi kız evlad nasıp eder
nazarsalcan melisasak35 amin cnm hakkında hayırlısı olsun hayırlı evlat olsunda gerisi hiç önemli değil arya ismini çok beğeniyorum esimede begendirmeye çalışıyorum 🤷☺️