Ztkn2 Kızlar daha önce de post açmıştım test yapmıştım 8 günüm geçiyor ama testlerim hep negatif regl olmadım daha. Bugün sabah da bir test yaptım bide siz bakın görüyor musunuz
esiladuhan Ztkn2 evet olabilme ihtimali var geç yumurtlamadan kaynaklı testi bugün yaptıysan cumartesi bi test daha yaparsın daha net bi sonuç alırsın olmadı kan verirsin ama testte sipsilik gölge var bende böyle öğrenmiştim
Anonym666 esiladuhan @Ztkn2 aa evet bende görüyorum umarim vardir bu arada ayni durumu yasiyoruz 4 gün gecikcem bugünle beraber bende benim dünki teste böyleydi
Ztkn2 esiladuhan ayy inşallah öyledir ya çünkü biz sağlık konusundan eşimle ay içinde ilişki yaşayamadık ama adete 2-3 gün kala çok sık ilişki oldu tabi bugüne kadar devam etti inşallah olur
Ztkn2 Yani test markasından böyle oldu desem o da değil diğer açtığım postlarda hep görürsünüz zaten negatif basbaya yok. Bu niye böyle oldu ?
Anonym666 Ztkn2 insallah canim ama benim bugün adetim belirtilerim baya baya var sende durum nasil bu konuda? Belirtilerin neler
Ztkn2 Anonym666 dün Regl ağrısı gibi karnım ağrıyıp durdu ama olmadım şimdiye kadar akıntım şeffaf su gibiydi ama beyaza dönmüş göğüslerimi yandan ellediğimde çok ağrı var
gebelk Ztkn2 yaa canım var gibi kan ver bencede benmde 5 gün gecikti 2 gün önce yaptım negatifti hala ağrım var göğüslerim cok ağrıyo ve beyaz ve sulu akıntım var.. birde ben duohaston kullandım yani noluyo anlamadım
Ztkn2 Anonym666 hiç vermek istemiyorum adet olana kadar yaptığım testlerde ikinci çizgiyi koyu görene kadar vermem😂
Esma006 Ztkn2 bir git bakalım en azından beta ver betada çıkmazsa regl olmak için birşey önerir yumurtlama takip ediyor musun