mel3535 stres kaynaklı olma ihtimali yüksek benimki 1,5 aydır stres vardı ama uzun zamandır reglim şaşmaz böyle olmadı en son kızıma hamile kaldığımda böyle olmuştum 8 yıl önce sonra hamile olduğumu öğrendim iki hafta gerideydi gelişimi geç döllenme demişti doktor aklıma o geldi kanda negatif görünce en sağlıklısı bir doktora görünmek dedim 🥺. Yine bekle istersen ama çok ara verme dikkatli ol bu dönemde baktın regl kanaman olmadı kan direk ver canım