Kızlar triko elbise beğendim. Göbeği belli eder dar biraz bende aldığım kilolar karnımı saklama bebeği koruma içgufusu birleşti şallarla bol hırkalarla en bol en uzun seylerle geziyorum işe öyle gidiyorum kendime özguvenim kötü etkilendi galiba yani gecen bir elbise beğendim triko uzun ama oturan tarz karnım var siz olsanız alır giyer miydiniz ne yapayım