20.haftadayım bir şey almadım, hediye gelenler hoşuma giderse kullanırım yoksa gider değiştirir istediğimi alırım diye düşündüm. 24ten sonra yavaştan almaya başlayacağım. Hastane çıkışı ve ilk giyeceği kıyafetlerden 3er tane güzel takım alacağım. İlk ay hızlı büyüdükleri için ilk aya fazla almak istemiyorum