Arkadaşlar merhaba ben 2 gebelik geçirdim ilki 8. Haftada kalbi durduğu için kürtaj oldum 2. De ise 11. Haftada kalbi durdu ve kan sulandırıcı kullanıyordum önlem amaçlı şuan sonuçlarım bu şekilde sizce iğne kullanılmalımıydı değerlendirirmisiniz rica etsem
Faktör xııı heterezigot
Mthfr a1298c homozigot
Paı 4g 4g