zeynosek muhtemelen rahim duvarını uyarmış, banada öyle yapmıştı ebe, zaten canımın yanmasından anlamıştım, ilk yaptığı çatı muayenesinden farklıydı, ilkinde hiç hissetmemiştim, 2. çatı muayenesinde aklım çıktı yerinden, 38+0 olduğum anda direkt suyum geldi, sancılarım başladı, o gün doğurdum 😅