Kızlar merhaba ilk gebeliğim 30. Haftalık kızım eşim normalde olsa sezaryende olsa doğumuma katılmak istiyor.Bende hem yanımda olmasını istiyorum hem neler yaşayacağız bizi neler bekliyor bilmiyorum çekiniyorum da.Eşi doğumuna katılan var mı ? Bu konuda düşünceleriniz neler merak ettim