azlp ameliyat esnası olsun çıktıktan sonra falan 3-4 saat her şey çok güzeldi sonra ilk yürüme deneyimi ve yürümeye devam etme baya zorladı beni ama dayanılmayacak kadar değil elbette 10-11 saat sonra kendim gayet desteksiz yürüyordum kalkarken otururken az zorlandım o kadar gaz çıkarabilmek büyük nimet gaz insana dert oluyor ciddi manada taburcu etmiyorlar ben zorla taburcu oldum her şeyi yaptılar eve geldiğimin ertesi günğ anca gaz çıkartabildim bu da beslenmemi falan inanılmaz olumsuz etkiledi ama gaz çıktımı çok çabuk toparladım inşallah seninki benimkinden çookk daha rahat ve kolay geçer🥰