1kovakizi fatmanuralaca benim de 10 günüm var🥰 doğum günün kutlu olsun canım yeni yaşın bebişinle ve eşinle çok güzel ve sağlıkla geçsin💖
Sarfaraz_17 fatmanuralaca iyiki doğdun iyiki varsın güzeller güzeli anne ♥️ son 25 yazıyor ama son 12 falan
borulcem 1kovakizi bende doğum günümden 4 gün önce doğurmuştum ilk kızımı 😅 ikinci çocuğum bu 27 kaldı son belki daha az 🥳
senem0987 Bende sizin gibi son 99 son 50 son 30 son 10 son 5 diye sayıyordum şimdi 20 günlük olduk bile zamn çok hızlı
twobabymomm fatmanuralaca sağlıkla kucağına al inşallah canım bekleyen herkese nasip olsun inşallah 🥰🫶