Kubra-1997 İkiz gebelikte 6. Hafta içindeyim Geceleri beni uyandıran kasık batması yaşıyorum sancılanma gibi yaşayan var mı
ysm22 Kubra-1997 merhaba normal bende o haftalarda öyleydim doktoruma söyledim magnezyum yazdı onu hergun bir tane içiyorum baya rahatlattı kramp falanda yaşamıyorum çok bu hamileligimde
3kedili2bebekli Kubra-1997 uyandıracak kadar olmaması lazım ama normal ikizler gebelik gerçekten biraz zorlu 20. Haftadan sonra özellikle biraz zorlu geçecek ama her detayı doktorunuza bildirin
Fuunndaaa Kubra-1997 benimde çok erken dönemde başladı sancılarım ikiz gebelikte doktorum magnezyum verdi günde iki kere onu kullanıyorum baştan bu yana 30 haftalık olduk halen içmedigimde geceelri çok ağrı oluyor
ysm22 Kubra-1997 ocean exramag özel sanırım bu ondan aldım 90 li günde iki demişti ama bir yeterli oluyor bana