Melisssa3 Diyet yapıyor musunuz bilmiyorum ama bir beslenme uzmanı şu sırayla anlatmıştı. Öncelikle basit şekeri hayatımızdan çıkarıyoruz. Yani şeker ilave edilen her şey. Değerler tekrar kontrol ediliyor hala bir değişim yoksa meyve azaltılıyor. Meyve tek başına değil mutlaka protein desteğiyle birlikte tüketiliyor. Yani yoğurt, kuruyemiş gibi desteklerle. Hala bir değişim yoksa ya da yeterli değilse karbonhidrat sınırlanıyor. Süreç boyunca beyaz un hiç istenmiyor. Meyve suları aynı şekilde tüketilmiyor. Bir de akşam yemeği erkene çekiliyor. Geç bir saatte yenmesi istenmiyor. Bir de günde en az yarım saat yürüyüş.