Merhaba hamişler. Eskişehir osmangaziye 16 aralıkta Fetal DNA testi verdim E babında sonuç kısmında aşama yapıyor. Oamangazinin sayfası dan baktığımda da raporlanmış yazıyor yine açıklama kısmında aşama yazıyor. Sonuç Çıkmış mı diye aradığımda ulaşamıyorum. Bu şekilde yazınca çıkmış mı oluyor ? Bilgisi olan var mı ? Help lütfen🙏