nehir18_ vücudunuzu en iyisi tanırsınız ama o haftalarda zaten büyüme kaynaklı sancı olabiliyor herkesin kendi bedeni ve kendi Ağrı eşiği olduğu için net bir şey hiç kimse söyleyemez burada size vücudunuzu dinleyin eğer sancılarınız düzenli ise ya da kanama eşlik ediyorsa bu duruma acile gitmeniz en iyisi olur dinlenme ile geçmeyen sancı varsa giderek artıyorsa ve arasındaki süre azalıyorsa doktora kesinlikle gözükün 27 de 1 buçuk saat ve yarım saatte bir olan sancılarla gittim serumla sancı durdurdular herkes bana bir şey olmaz dedi yat dinlen dedi insanları dinleseydim evladımı kaybedebilirdim kendi vücudunuza güvenin