LadyX bende spor hastasıyım eski hentbolcuyum zaten özellikle yazları her sabah 5 6 da kalkıp işe gitmeden önce eşimle yürüyüş yapardık şimdi çocukla olmaz herhalde . Puzzle çok çok severim 3000 bin parçalıkları 3 4 günde bitiriyorum 😂 kitap okumayı film izlemeyi severim. Sosyalleşmeyi severiz ya sosyal olan her şeyi severek yaparız değişik tariflerle pasta börek kurabiye deneyip bir riskle arkadaş topluluğuna denetmek başka zevk benim için 😂 ara ara yabancı dil hevesim tutar İngilizce ilerlesin işte İtalyanca ögreneyim kafasındayım 😂 Bu hafta sonu mum yapmayı deneyeceğim tabi daha bunun hobi olup olmadığını bilmiyorum eğer başarırsam Bebişimin doğum hediyeliklerini yapacağım falan da filan 😂