Onurbanuu Burda bı posta gordum suyu gelmıs anlamamıs kontrolde anlasılmıs boyle bısey olabılır mı ya wc sık cıkıyorum ben 36 hafta ıcındeyım panık atak tuttuu
Zeynepefem Onurbanuu sizinti seklinde oluyor bazen ic camasirinj kontrol edersin surekli islaklik var mi diye
kalbiminpariltisi Onurbanuu imkansız gibi bir şey 😀 çiş gibi değil musluk gibi düşün birden içindeki su boşalıyor 😂
twobabymomm Onurbanuu su ve idrar ayırt ediliyor yani ben anlamıştım. Anlamayanlari da ben anlamadım 😂
Zehrasan Onurbanuu anlamamanın imkanı yok berim sızıntı şeklinde bacaklarımda aşağı aktı altıma kaçırıyorum sandım hiç durmadı doktora koştum suyumun olduğunu anladım
elifayaz112_ Onurbanuu benim evde suyum gelmedi ama hastanede suyum geldiği zaman sanki destinin içi su dolu bir anda kapağını açıyorlar yere boşalıyor gibi oluyor 😄korkma azar azar bile gelse hissedersin hem zaten bazılarının suyu gelince hemen doğum yapmıyor ki
mirababy03 Bende anlamamıştım evde lavabodayken gelmişti sancım vardı çok lavaboya gittim meğer orada gelmiş yada duş alırken asla anlamadım ben doktor söyledi suyun gelmiş diye ama hepsi değilmiş tabi baya sızmış
Alparslanmomm Onurbanuu ben hiç anlamadım mesela çamaşırım sadece hafif nemli oluyordu asla ıslak bi görüntü değil bu arada yıkkanıp kurumaya yakın nemli kıyafet gibiydi daha sonra son muaynemde doktor suyun bitmeye yakın bebek ters diyerek sezeryana aldı yani hiçç anlamadım bu sefer de korkuyorum aynı öyle olur mu diye
nursemaa_1 Onurbanuu benim suyum azalmisti acilsezeryan oldum ama suyu gelmek bumu oluyor bilmiyorum ben hareket azlığından dolayı anlamıştım ama hareketler çok nadirlesmeye başlamıştı
Kitappsever_1 Onurbanuu ben hastanede doktor odasında otururken gelmişti üstümde pembe önlük vardı sezeryana alincaktm ztn ultrasyon bekliyordm kalkınca her yer su olmuş beni bı ağlama tutmuştu şuan 33 haftalık hep kontrol ediyorum geldi mi diye
krizantemmm Onurbanuu valla benimki bir anda boşaldı anlamamak mümkün değil bence eğer sızıntı şeklinde gelmiyorsa