Benim ilk hamileliğimde oluyordu. Karnım bi tarafa toplanıyor ve sertleşiyordu. Doktorum yalancı kasılmalar olduğunu söylemişti. Magnezyum vermişti. Magnezyum kullandıktan sonra geçmişti. Hatta ben biraz uzun kullanmışım. Doğumu geciktirir deyip bıraktırmıştı. Gerçekten de bebeğim 40.haftada doğdu 😊sizde mutlaka doktorunuza bildirin gerekli görürse magnezyum verecektir.