Kızlar selam,sat 4 aralık
3 ocakta kan verdim beta 67 çıktı
5 ocak 173
7 ocak tekrar 67 oldu bu kadar hızlı düşüş normal mi?
10.günüm regl gecikmesinde her ay düzenli oluyorum.
1.5 senedir deniyoruz sanırım yine kimyasal bu 2.kimyasal olacak çok üzgünüm.
2 katı düşüş normal mi? Geçenkinde yavaş düşmüştü